piątek, 15 maja 2015

Czy na pewno "Bóg nigdy nie mruga"?


Masz problemy w życiu? Jest ci ciężko? Nie masz odpowiedzi na niektóre pytania? Zajrzyj do Reginy Brett, która zna życie od poszewki. Swoje przeżycia opisuje w książkach. Jedna z nich pojawiła się w moim zasięgu wzroku.




Nie miałam nigdy w rękach książki/poradnika. Raczej jestem sceptyczna do takiego gatunku. Wychodziłam z założenia, że nie mam problemów a życie mi się układa dość dobrze. Gdyby nie polecenia koleżanek, nie przeczytałabym tej książki. Kiedy miałam ją zacząć, pojawiły się u mnie lekkie "doły", więc ukazała się ona dla mnie lekarstwem.
Po dokładnym przeczytaniu mogę powiedzieć, że jest to szczególna książka. Może oprawić kogoś na duchu. Wesprzeć. Uleczyć. Również jest ciekawym poradnikiem do przeczytania w wolnym czasie. Te historię na pewno na ciebie wpłyną.
Autorka dokładnie opisuje swoje przeżycia, lata dzieciństwa, swoją walkę z rakiem, problemami z partnerami, małżeństwem, wychowaniem dziecka. Podaje dużo przykładów. Opisuje zdarzenia w sposób komiczny, ale na serio.
Mimo że jest to książka dla wszystkich, kobiet, mężczyzn, osób różnych kultur, religii, to można dostrzec tam dość dużą przewagę motywu religijnego. Brett często powołuj się na Boga. Używa tekstów modlitw i psalmów. Mnie to zbytnio nie uraża, ale innych może to dotknąć. Innym minusem jest dość duża ilość monotonni. Niektóre felietony są nudne. Po przeczytaniu się ich już nie pamięta. Z drugiej strony można dostrzec bardzo dużo interesujących tekstów, które wciągają i nie da się od nich oderwać.



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com