czwartek, 26 czerwca 2014

Pokaz Łukasza Jemioła jesień-zima 2014/2015


W środę 25 czerwca br. odbył się pokaz mody projektanta Łukasza Jemioła na sezon jesień - zima 2014/2015. Miejscem spotkania zaproszonych gości był Tor wyścigów konnych na Służewcu. Pewnie podzielacie moje zdanie, że to niezwyczajne miejsce :)

Z wielką niecierpliwością czekałam na ten pokaz. Był on końcem końców, wszystkich kolekcji na jesień - zimę. Wiedziałam również, że Łukasz Jemioł pokarze niesamowitą kolekcję pełną kobiecych "sylwetek". Wielkie wrażenie robiło wszędzie obecne folie emitujące złoto, które osobiście uwielbiam. Cały pokaz robił nie małe wrażenie, nawet oglądając je na żywo przez internet. ;)

Kobieta według Jemioła to kobieta znająca się na modzie, wiedząca w czym dobrze wygląda, minimalistka. Kolekcja była w stonowanej kolorystyce, bez żadnych wyskoków- idealna na takich pań. Czerń, beż i pudrowy róż przeważały na wybiegu. Chociaż kolekcja znajdowała się raczej w jesiennych kolorach, to zachwycała tkaninami (sprowadzonymi z Hiszpanii, Francji i Włoch) i detalami. Po raz pierwszy w dorobku Polaka pojawiły się pióra pozłacane drogocennym złotem. Nie zabrakło również dużych guzików i pagonów, połączonych z futrami, dzianinami, połyskującymi materiałami w taki sposób, który potrafi zrobić tylko znamienity projektant. Modelki zaprezentowały ubrania z akcentami militarnymi obecnymi w spodniach typu bojówki, koszulach z pagonami, kamizelkach i płaszczach z podwójnym rzędem. Mi bardzo podobała się cała kolekcja, która na koniec prezentacji została poprószona złotym konfetti, które dodawało jeszcze większego urokowi ubraniom.

Z wielką chęcią kupiłabym jedną część garderoby z tej kolekcji. Z całą pewnością byłoby oczkiem w mojej głowie :)

Poniżej znajdują się zdjęcia kolekcji:





























Modelki zaprezentowały delikatny, naturalny makijaż od MAC. Mocnym akcentem fryzur była grzywka czasem przydługawa.


Jakie są Wasze opinie?


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta kolekcja. Chciałabym mieć w mojej szafie ten biały militarny płaszcz.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com