poniedziałek, 18 września 2017

Gdzie kupić dobre jakościowo i tanie pędzle do makijażu? 👄👀


Według mnie dobre pędzle to podstawa profesjonalnego makijażu. Dlatego każda kobieta, która chce poeksperymentować z make-upem, musi liczyć się z zakupem paru pędzelków. Ale gdzie takie kupić, aby spełniły nasze oczekiwania, a zarazem nie wyczyściły naszych kont bankowych?





Dobre pędzle nie muszą być drogie. Żyjemy w takich czasach, w których bez problemu możemy kupić odpowiedniki Hakuro czy Maestro. Szukając odpowiednich pędzli, trzeba patrzyć się na kilka rzeczy.
Jedną z nich jest miękkość włosia. Pędzel nie powinien rysować twarzy przy każdym pociągnięciu. Ma nanosić produkt z łatwością i nie uszkadzać przy tym naskórka. "Tępy pędzel" nie sprawdzi się, a przy okazji może pogorszyć cerę, a nawet powodować wysyp niedoskonałości.

Kolejną ważną rzeczą przy zakupie nowych pędzli jest jakość rękojeści. Drewniany czy plastikowy uchwyt nie powinien sprawiać problemów przy tworzeniu makijażu. Najlepiej, aby był sztywny i nie wyginał się podczas nakładania. Również ma porządnie trzymać włosie, aby nie wypadało ono podczas malowania lub czyszczenia.




Kupując pierwszy zestaw pędzli trzeba się zastanowić, do czego one mają służyć i ile ich potrzebujemy. Nie warto kupować na sam początek 100 sztuk pędzelków. Większość z nich nie będziemy używać, a paręnaście będzie miało taką samą funkcję. Najpierw warto zainwestować w 10 porządnych pędzli. A wraz z zwiększaniem umiejętności, powiększać ilość przyborów.


Kiedy już wiemy czego szukać, warto zastanowić się, gdzie możemy napotkać cudeńka. Ja pierwsze sztuki pędzli kupowałam w tanich lub chińskich sklepach. Czasami można tam trafić na prawdziwe skarby. Mi udało się spotkać idealny pędzelek do kresek oraz pędzel do rozcierania cieni. Przy takim zakupie warto liczyć się z tym, że akcesoria są gorszej jakości i mogą nie wytrzymać kilku czyszczeń.


Bardzo dużo zestawów można kupić przez internet. Na każdej stronie drogerii czy sklepu internetowego można znaleźć pędzle do makijażu. Aby trafić na dobre jakościowo przybory trzeba przeszukać wszelkie fora, youtube, blogi w celu znalezienia opinii. Kiedy już będziemy pewne możemy zamawiać.

Ja z całego serca polecam wszystkie pędzle od Sunshade Minerals. Są miękkie w dotyku i po dwóch latach są w idealnym stanie. Kupiłam je na eKobieca.pl. A opinię o nich możecie przeczytać tutaj--->KLIK!



Pędzle do konturowania Netto 


Niedawno powiększyłam swoją kolekcję o 10 nowych pędzli. Upatrzyłam je w Netto. Jak do tej pory świetnie się spisują. Mają miękkie włosie i dobrze aplikują kosmetyki. Mają one służyć do konturowania. I trzeba powiedzieć, że nadają się do tej roli. W zestawie jest pędzel do pudru, podkładu, bronzera, różu, cieni do powiek, korektora oraz małe pędzelki do cieniowania twarzy.



pędzel do cieni Kozłowski, płaski pędzel do cieni Chińczyk, pędzel do rozcierania cieni Sunshade Minerals, grzebyczek Chińczyk, dwa pędzle do cieni Sunshade Minerals


Kupując pędzle polecałabym spojrzeć na Aliexpress. Z opinii wielu osób stwierdziłam, że z tego chińskiego sklepu znajdziemy dobre jakościowo i tanie pędzle. Jak już wspomniałam warto śledzić drogerie internetowe. W ich ofercie często znajdują się fajne pędzle w atrakcyjnych cenach. Również od czasu do czasu trzeba spojrzeć na Allegro. A może być tak, że natrafimy na np. pędzle Claire's.




A Wy, Kochane gdzie kupujecie pędzle do makijażu? Stawiacie na oryginalne pędzle czy tańsze akcesoria? 




5 komentarzy:

  1. Ja polecam kupować na Aliexpress z polecanych aukcji :) Kupiłam raz zestaw pędzli do oczu za bagatela 12 zł (!) i są rewelacyjne - mięciutkie, odpowiednio zbite, rękojeść się nie rozkleja i jest solidna. Chciałam spróbować szczęścia z innymi pędzelkami, jednak nie sprawdziłam dobrze opinii i nie jestem zadowolona. Prawie do niczego się nie nadają, dlatego tak ważne są polecenia innych osób i naprawdę można dobrze i tanio znaleźć wszystkie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto również wypróbować z strony saler.pl tam też znajdziecie w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, idealnie na prezent dla młodej dziewczyny, mogłyby się sprawdzić jakieś akcesoria do makijażu. Z tego co wiem, to bardzo polecane są pędzle hakuro ponieważ są naprawdę wysokiej jakości, i posłużą jej na lata poszukajcie w sieci, ponieważ może cię znaleźć całe zestawy, ale także pojedyncze sztuki. To od was zależy, na co się zdecydujecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, przydatne informacje można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com