sobota, 25 listopada 2017

200 post, kolejne urodziny bloga black&white + 5 faktów o mnie



Dzień dobry Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym tematem, a dokładniej z postem o mnie i moim blogu, któremu wybił kolejny rok. Nie będę mówić, który bo już dużo ich minęło. Również dzisiaj pisze 200 post. To dla mnie duży sukces, bo sądziłam, że poddam się po 10 wpisie. Ale dalej działam i opiszę Wam co nieco moją osobę.



Nie lubię pisać o sobie. Od zawsze mam problem z przedstawieniem siebie w paru zadaniach. Nie chce się chwalić, ani żalić. Jestem jaka jestem, a ten który mnie poznał, wie jaki mam charakter. Czasami niestety trzeba się przełamać i powiedzieć o sobie parę faktów. Mam nadzieje, że nie zanudzę Was, a dowiecie się z tego wpisu czegoś ciekawego.


➽ Jak wspomniałam już w jakimś poście, urodziłam się 15 marca, w niedziele, na szczęście - nieszczęście. Od zawsze spotykałam się z opinią, że w niedziele rodzą się lenie lub księżniczki 👸 Mi bliżej do pierwszej grupy. Do nauki podchodzę niechętnie. A posprzątanie pokoju zajmuje mi dłuższy czas. Ale bywają dni, w których jestem ambitna i profesjonalna, niestety tych dni jest mało. 😆



➽ Od października jestem studentką pierwszego roku Żywienia człowieka i dietoterapii. Jest to kierunek dość nietypowy, bo łączy ze sobą technologie żywności, dietetykę i leczenie chorób przez dietę. Cieszę się, że wybrałam ten kierunek. Zdrowe odżywianie i dbanie o siebie jest moim hobby.
Mam nadzieje, że w niedalekiej przyszłości również wtajemniczę Was w świat zbilansowanej diety. 





➽ Lubię otaczać się ładnymi zapachami. Pierwsze wrażenie jest dla mnie ważne. Zmysłowo pachnący mężczyzna prezentuje się lepiej, a świeżo pachnący dom aż zachęca do spędzenia w nim paru godzin. Dlatego od pewnego czasu zwracam uwagę na zapachy. Restrykcyjnie wybieram perfumy. W moim pokoju również musi pachnieć odpowiednio do pogody i mojego nastroju. W swojej kolekcji mam parę cudownie pachnących wosków, które otulają zapachem wszystkie pomieszczenia. Jednym z moich zapachów wszech czasów jest jaśmin. Przepadam za nim pod każdą postacią. Natomiast nie toleruję zapachu wanilii. Jest ona dla mnie za mdła i mocna.


➽ Bloga założyłam jesienną porą. Ale dużo wcześniej zastanawiałam się nad założeniem własnej strony. Zainspirowana blogiem Maffashion i Honoraty Skarbek, postanowiłam zadziałać w blogosferze. Do te pory nie osiągnęłam dużych sukcesów. Piszę do małego grona odbiorców, ale każdy dodany wpis, komentarz daje mi dużo szczęścia. Dziękuję, że jesteście!


➽ Jestem uzależniona od kupowania kosmetyków. Wiąże się to z moją pasją do makijażu. Od roku interesuję się makeupem. Na razie raczkuje. Uczę się technik, ale za jakiś czas chciałabym pójść na kurs wizażu i chociaż trochę dorównywać profesjonalnym makijażystom. Moje prace możecie zobaczyć na Instagramie LINK. Zapraszam do pooglądania i skomentowania.





Dziękuję za przeczytanie paru faktów o mnie.
Do kolejnego wpisu.
Pozdrawiam Agata XXX

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com