poniedziałek, 18 listopada 2013

Na sam początek.

Cześć!!! Na samym początku prowadzenia tego bloga, chciałbym napisać coś o sobie.
Mam na imię Agata. Mieszkam w województwie lubuskim. Nie wyobrażam sobie życia gdzieś indziej niż tutaj. Jestem normalną nastolatką, która poszukuje gdzieś swojej drogi na tym świecie. Przed tym blogiem założyłam konto na Szafa.pl, gdzie prowadziłam wpisy. Tak mnie to wciągnęło, że postanowiłam utworzyć bloga. Będę tutaj umieszczać wszystko co mnie interesuje, czyli moda, uroda i sztuka.
Moda to dla mnie nie tylko "Jak ubrać się do szkoły, czy na dyskotekę", to również jej historia. Poznanie: stylu ludzi z przeszłych dekad, domów mody i słynnych osób z tej branży. To chciałabym pokazać.
Interesuję się urodą. Kosmetyki ostatni czasy stały się całym moim życiem. Testuję i szukam nowości aby sprawdzić czy są warte swojej ceny. Właśnie cena. Poszukuję takich produktów, z których można kupić za kieszonkowe.
I ostatnia rzecz to sztuka. Uwielbiam robić fotografię i rysować. To sprawia mi przyjemność. Rysunek najlepiej wychodzi mi ołówkiem. Moją specjalnością są portrety.
Jeszcze nie wiem, co będę jeszcze tutaj pisać. Jeśli chcecie zobaczyć co się znajdzie - obserwujcie mnie, komentujcie.
Jeśli jesteście ciekawe, zajrzyjcie na  mojego bloga na szafie TUTAJ LINK. i facebooka FB 
Na pewno nie będę umieszczać zdjęć stylizacji i moich (na razie). Chcę na jakiś czas być anonimowa.
Myślę, że Was nie zanudziłam. Dziękuję za przeczytanie i życzę Wam miłego tygodnia ;) blogi.szafa.pl/55agata55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com