czwartek, 28 listopada 2013

Maybelline New York, „Big Eyes Doll" Otwórz oczy. Wyraź więcej spojrzeniem!

Oto post z http://blogi.szafa.pl/55agata55
Ostatnio kupiłam – przetestowałam kosmetyk firmy Maybelline New York „Big Eyes Doll”. To nowość tej firmy. A akurat skończył mi się tusz do rzęs. To czemu nie zakupić. Zobaczyłam reklamę w telewizji i dałam się skusić. Ogólnie jestem zadowolona z „podwójnej” maskary, ale zawsze musi coś mi nie pasować.
Otworzyłam maskarę do górnych rzęs (różowy kolor) i zobaczyłam wielką grudę tuszu. Jakoś wybrnęłam z tego. Muszę ją teraz czyścić przed każdym użyciem w chusteczce. Niestety przez to dużo marnuje się tuszu ( i czasu). Ja zawsze mam problemy z maskarami, które za dużo pobierają tuszu z pojemnika i co później zrobić. Macie takie problemy czy tylko ja histeryzuje.?????
Ogólnie dobrze się sprawdza nie powiększa mi oka o 360 stopni ale jest przyzwoicie. Świetnie rozczesuje dolne rzęsy. W tym jest mistrzem. Ani się nie oklejają ani odbijają.

Ocena końcowa:
Powiększenie: 6/10
Rozczesywanie: 7/10
Wydłużenie: 5/10

Polecam tą maskarę. Można przecież spróbować a zdarzają się promocję. Cena ok. 20- 30 zł pojemność: 5,1 ml + 4,6 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com