wtorek, 10 grudnia 2013

Pokaz Łukasza Jemioła-foto

Witam :) Nie pisałam o pokazie Roberta Kupisza, ponieważ nie miałam czasu. Drugim powodem było to, że nie za bardzo mi się podobał. Nie wiem jak wy, ale mi jakoś taka "moda" nie pasuje do polskich standardów.

Tym razem pokaz autorstwa Łukasza Jemioła, który odbył się wczoraj. Było to ważne wydarzenie, gdyż zakończyły się ważne w tym roku pokazy mody. Kolekcja została zaprezentowana na sezon wiosna/lato 2014 w Studiu ATM.

Jakie trendy zaprezentował nam Łukasz Jemioł?
Przede wszystkim wiosną i latem modne będą czerwień i oranż, zestawiony z bielą, czernią i beżem. Wszystko w minimalistycznym kobiecym zestawieniu charakterystycznym dla projektanta. Aby nie było nudno, fasony zostały połączone z rockowymi akcentami, tworząc kobiecą, ale z pazurem kolekcję. Ubrania uzupełniały buty Kozar i biżuterią z Aparta. Na wybiegu zaprezentowały się Ania i Zuza z Top Model oraz Kamila Szczawińska.

Zobaczcie na sylwetki z pokazu i wybierzcie najlepszą:

















2 komentarze:

  1. Uczestniczenie w takim pokazie to na pewno super doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Relacja z tego pokazu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com