wtorek, 17 grudnia 2013

Prezenty, prezenty ;)

No cześć :) Jak mija Wam dzień? U mnie dzisiaj kiepsko. Jestem chora. Nie ma to jak chorować przed świętami, gdzie wszystko trzeba przyszykować. Ale znalazłam parę plusów leżenia w łóżku. Na przykład można przemyśleć swoją przyszłość i nastawić się na zmiany. A ile się tego znalazło.:D Przyszykuję parę postów świątecznych w tym czasie, więc zaglądajcie na mojego bloga. Również zaczęłam rysować i niebawem pokażę Wam moje bazgroły.

Dzisiaj spóźniony post o prezentach. Niedawno sama kupiłam podarunki przez internet, ale niestety nie wszystko udało mi się zakupić. Będę musiała iść kupić coś specjalnego dla rodziny. Robiąc zakupy oczywiście nie zapomniałam o sobie. Zamówiłam parę rzeczy dla siebie, które mi się podobają. Chociaż nie będzie w tym roku rozczarowań. Jeszcze o tym będę pisała jak przyjdzie do mnie paczka.

Kupując prezent rodzinie, przyjaciółce czy znajomym musimy trafić w ich gust. Musi być to coś, co osoba sama by sobie nie kupiła. Jeszcze żeby było ciekawiej prezent powinien dotyczyć ich zainteresować. No co tu wybrać??? Ja co roku mam dylemat. A wy macie problemy z kupnem podarunków i czy macie coś kupione? Tutaj macie moje propozycje na prezenty:
 1. GOSH, Zestaw dla niej Link
2. Pojemnik ceramiczny  H&M homeLink
3. Płyta Beyonce  Empik Link
4. Prostownica  Philips Link
5. Złoty komplet biżuterii  Yes Link
6. Rok z Ewą Chodakowską Empik Link
7, Zegarek  Yes Link
8. Portfel Vintageshop Link
9, Aparat fotograficzny Link
10, Paleta cieni Sleek Link
11, Golarka elektryczna Philips Link
12. Woda toaletowa Link
13. Hantle Allegro Link
14. Assassin's Creed 4: Black Flag (PC) Empik Link

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com