sobota, 8 lutego 2014

Ambio essentials POMADKA DO UST "Magic Glow"


Witam czytelników mojego bloga. Dzisiaj pomadka do ust "Magic Glow". Kupiłam ją w aptece za grosze i dzisiaj napiszę moje odczucia co do jej działania.

Parę słów od producenta:

Codzienna kompleksowa pielęgnacja ust z wyciągami z guarany i granatu. Specjalna formuła zawiera masło shea oraz witaminy A i E, by głęboko i długotrwale nawilżać suchą skórę, a także ochraniać ją przed ponownym wysuszeniem. Pomadka ambio Magic Glow odżywia usta i nadaje in delikatny różowy odcień, pozostawiając je miękkie i delikatne.
Ochrona przed promieniowaniem UVA i UVB. Zawiera filtr ochronny SPF 25. Testowana dermatologicznie.

Skład:

CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, COCOGLYCERIDES, EUPHORBIA CERIFERA CERA, COPERNICIA CERIFERA CERA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTYLDODECANOL, CERA ALBA, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETYL ALKOHOL, 4-METHYLBENZYLIDENE COMPHOR, POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, VITIS VINIFERA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PERFUM, MICA, RETINYL PALMITATE, PAULLINIA CUPANA SEED EXTRACT, PUNICA GRANATIUM FRUIT JUICE, STEARYL HEPTANOATE, STEARYL CAPRYLATE, PROPYLENE GLYCOL, AQUA, GLYCERIN, PEG-40, HYDROGENATED CASTOR OIL, TRIDECETH-9, TOCOPHEROL, BUMETRIZOLE, HYDROGENATED POLYDECENE, HYDROXYSTEARIC ACID, CI 77891, CI 15850

Moje wrażenia:

Pomadkę kupiłam w aptece, kiedy byłam chora. Skusiła mnie do kupna cena. Pomadka ma przepiękny granatowy zapach. Po posmarowaniu ust  utrzymuje się dość krótko. Ja lubię jednak trochę gęstsze, które utrzymują się parę godzin (bez jedzenia i picia). Oto ta pomadka zostawia bardzo, bardzo jasny kolor na ustach. Nawilża i rzeczywiście usta są miękkie. Co najlepsze zawiera filtry przed promieniowaniem UVA i UVB. Świetnie nadaje się na zimę, jaka jest teraz :)

Podsumowując:

Nawilżenie: 8/10
Kolor: 2/10
Zapach: 10/10
Trwałość: 6/10
Konsystencja: 7/10

Cena: 3,99 zł
Pojemność: 4,8g


11 komentarzy:

  1. ja używam z idea25 od kilku lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, świetny blog! Zapraszam do mnie http://nessy-a.blogspot.com/ oraz do wzięcia udziału w konkursie do wygrania perfumy warte 300zł :) dodaje do obserwowanych, licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział już wzięłam w konkursie :) świetna nagroda. Dzięki za obserwowanie. Już zaglądam na twojego bloga :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie miałam :)
    U mnie najlepiej sprawdzają się nawilżające z apteki jednak :)
    Witamy jako OBSERWATORKI numer 3 :)

    Buziaki
    xo xo xoxo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwowanie :) uwielbiam waszego bloga, którego obserwuję :) pozdrowionka :*

      Usuń
  4. Ja uzywam nivea lip butter <3 Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jest świetny. Jak będę miała trochę kaski w portfelu, to chętnie się skuszę. Obserwuję :) miłego dnia

      Usuń
  5. Ja od zawsze używam do ust zwyczajnego kremu nivea. Czasami zastępuję go carmexem, ale i tak wracam :)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea ma wiele funkcji. Też używam czasami Carmexu, jak chce mi się zaglądnąć do szafki. Dzięki za obserwowanie :)

      Usuń
  6. uwielbiam pomadki z delikatnym różowym odcieniem, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com