wtorek, 4 lutego 2014

Test Maybelline "Affinimat"


Hej :) Ferie się zaczęły, więc mam więcej czasu na pisanie postów. Dzisiaj pod ostrzał idzie podkład "Affinimat" z firmy Maybelline New York.

Słowa producenta:


"Affinimat" podkład dla matowego efektu. Formuła podkładu zawiera składniki działające niczym "mikrogąbeczki" dla perfekcyjnego, naturalnego i matowego wykonania makijażu. Nałóż cienką i równomierną warstwę podkładu, delikatnie wmasowując ją w skórę twarzy.

Skład:

AQUA/WATER,CYCLOPENTASILOXANE, ALCOHOL DENAT, BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL, METHOXYCINNAMATE, PHENYL TRIMETHICONE, SQUALANE, BIS-PEG-/PPG-14/14 DIMETHICONE, MAGNESIUM SULFATE, TALC, NYLON-12, MALTITOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ALUMINUM HYDROXIDE, SORBITOL, PERLITE, VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT, [+/- MAY CONTAIN, 77891/ TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499/ IRON OXIDES] F.I.L D161440/3

Moje wrażenia:

Podkład mam niecałe dwa miesiące. Jest w odcieniu 03 LIGHT SAND BEIGE. Ma on filtr przeciw słoneczny 17. Przy prawie codziennym użyciu nie zużyłam go nawet 1/4. Produkt dobrze rozprowadza się  i stapia się z skórą twarzy. Dla mnie jest bardzo rzadki. Po odkręceniu nakrętki wycieka duża ilość produktu, której i tak nie wykorzystam. Podkład ma przede wszystkim matowić (jest takie słowo???) i w tym sprawdza się rewelacyjnie. Kiedy idę do szkoły, maluję się rano (około 6) i produkt trzyma się do godziny 16. Moja twarz się nie świeci i wygląda dość naturalnie. Nie radzi sobie w pokrywaniu niedoskonałość. Niestety nic nie da rady z moim trądzikiem :/ Podkład podkreśla mi suche skórki na twarzy. Zapach ma alkoholowy, bo właśnie alkohol jest na trzecim miejscu w składzie produkt. Trochę przesusza.

Podsumowanie:

Nadaje efekt matowej skóry 9/10
naturalny wygląd 9/10
maskowanie niedoskonałości 5/10
dobór kolorów 7/10
konsystencja 6/10


Cena: ok. 27 zł
Pojemność: 30 ml

4 komentarze:

  1. Miałam go, masz rację matowi ładnie ale w ogóle nie tuszuje niedoskonałości;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. recenzja super! fajnie się czytało! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com