piątek, 16 maja 2014

Półrocznica bloga

16 maja - sześć miesięcy temu założyłam bloga. Szybko to minęło, a ja dalej piszę posty. Myślę, że po całym zamieszaniu z wnioskami do szkoły, będę dodawać wpisy częściej i regularniej.
Mam tyle pomysłów, z którymi chciałabym się podzielić.

 Mam więc pytanie do Was Co chcielibyście czytać/ oglądać na black&white blog? Na co jest popyt? Wolicie recenzje kosmetyków, filmów, książek? Napiszcie swoje propozycje.

Za parę dni napiszę recenzje kosmetyków z Rossmanna, które kupiłam na promocji -49%.

14 komentarzy:

  1. Śliczne kolory lakierów :)
    Biorę udział w konkursie fotograficznym: http://kierunkowy48.blogspot.com/2014/05/gosowanie.html
    Będzie mi niezwykle miło jeśli zechcesz oddać głos na któreś z moich zdjęć (4,18 lub 19)
    Serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam :) Piękne zdjęcia zrobiłaś. Niezaprzeczalnie masz talent. Podziwiam i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. affinitone bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nadrabiam zaleglosci po tym jak przez tydzien ne odwiedzalam blogow, stad przepraszam ze pisze tak pozno :)

    uwielbiam tusze od maybeline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie się nie stało ;) najczęściej kupuję tuszę od Maybelline :)

      Usuń
  4. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. recenzję kosmetyków i stylizacje <3 :P
    będę czekać na recenzje nowości z rossmanna :)
    dziękuję za miłe komentarze na FB ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com