wtorek, 29 listopada 2016

Idealny makijaż na jesień, zimę czy Sylwestra inspirowany pokazem Diora na jesień-zimę 2016/17


Lubisz podkreślać usta? W swojej kosmetyczce masz ciemne pomadki? To dobrze się składa. Teraz modne a nawet pożądane są mocno wymalowane usta. Bordo, wino lub odcienie fuksji, oberżyny świetnie nadadzą się na tą porę roku. 
Podczas pokazu Diora na sezon jesień - zima modelki zaprezentowały się w dość odważnym makijażu. Lekko podkreślone powieki i rzęsy wielokrotnie wytuszowane jedynie dopełniały wyraziste usta pomalowane ciemną pomadką. Aby efekt był jeszcze lepszy na cerę zaaplikowano jasny podkład. 

Zainspirowana takowym makijażem, postanowiłam wykonać swój. Mam nadzieję, że się Tobie spodoba. 



Makijaż a la Dior świetnie wpasowuje się w aurę późnej jesieni. Nadaje się również na imprezy lub przyjęcia. Jeśli lubisz odważny makijaż, możesz się tak zaprezentować podczas kolacji wigilijnej lub spotkania z rodziną podczas świąt. Natomiast jeśli jesteś zwolenniczką naturalnego make upu, w Sylwestra możesz zaszaleć i pomalować usta mocnym kolorem. Niezależnie w jakim czasie i miejscu będziesz prezentować się znakomicie. 



Co użyłam do makijażu? 




Twarz

  • baza pod makijaż No Redness, Lirene LINK
  • korektor Perfect Stay, Miss Sporty 
  • podkład Affinitone 09 Opal Rose, Maybelline LINK
  • rozświetlacz Lights On Me, Lovely LINK
  • pedzle Sunshade Minerals LINK





Oczy i brwi 

  • maskara Volumix Fiberlast, Eveline LINK
  • cienie do powiek Casablanca, Ingrid 
  • cienie Nude Make up kit, Lovely 





Usta
  • kredka Long Lasting liner, Wibo
  • lakier do ust Lip lacquer nr 1, Wibo 




Sposób wykonania 


Na twarz nałożyłam bazę. Następnie zaaplikowałam korektor i podkład. Podkreśliłam łuk brwiowy cieniami Ingrid. Powiekę pomalowałam jasnobrązowym odcieniem Lovely, który ładnie rozświetla oko. Rzęsy dobrze podkreśliłam maskarą. Nałożyłam rozświetlacz. 
Usta obrysowałam czarną kredką. Dobrze roztarłam granice. Następnie nałożyłam lakier do ust.

 
A to mój makijaż:





Co sądzicie o takim makijażu? Malujecie się tak? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com