piątek, 25 listopada 2016

Oczyszczająca maseczka węglowa CARBO DETOX od Bielendy


Ostatnio mam obsesję na punkcie maseczek. Kupuje je hurtowo i testuje. Jakieś czas temu na blogu pojawił się post o moich faworytach KliK!. Od tego czasu dużo się zmieniło. Wśród moich ulubieńców nie było między innymi nowości od Bielendy. CARBO DETOX zawitał do mnie i coś tak czuję, że szybko nie opuści miejsca wśród najlepszych produktów.



Jakieś czas temu zrobił się szum na temat tych maseczek. Postanowiłam je zdobyć. Bardzo lubię maseczki z węglem. Często takie robię sobie sama w domu, więc wiedziałam jakie jest działanie tego składniku. Skusiła mnie cena i pozytywna opinia użytkowniczek. Kupiłam i jestem zachwycona. 

W ofercie Bielendy występują trzy rodzaje: dla cery dojrzałej, suchej i tłustej.




Parę słów do producenta: 


Oszczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry mieszanej i tłustej, szarej z przebarwieniami i rozszerzonymi porami. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża i zwęża pory, działa przeciwtrądzikowa, redukuje poziom sebum.

Zawiera aktywny węgiel i glinkę zieloną. 


Skład:


Aqua, Kaolin, Glycerin, Carbon Black, Magnesium Aluminum Silicate, Illite, Montmorillonite, Lactic Acid, Xanthan Gum, Polysorbate-20, Calcite, Polyacrylamide / C13-14 Isoparaffin / Laureth-7, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, DMDM Hydantion, Methylparaben, Ethylparaben, Perfum, Butylphenyl Methylpropional, Limonene




Moja opinia:


To jest jedna z lepszych maseczek jakie używałam. Nakładam ją, kiedy moja skóra jest w opłakanym stanie. Szara. Zmęczona. Oczyszczam najpierw cerę żelem do mycia twarzy. Spłukuje i na oczyszczoną skórę aplikuje maskę, która ma kremową konsystencję, według mnie idealną (ale tylko przy nakładaniu). Trzymam produkt 10 minut i spłukuje.
Skóra później jest promienna, bez odznak sebum i martwego naskórka. Pory są niewidoczne, a zaskórniki występują w nielicznych miejscach. Po maseczce ma się uczucie nieskazitelnie czystej cery.  
Maska ładnie oczyszcza i pielęgnuje. Ma bardzo przyjemny zapach, który nie jest drażniący. Produkt aplikuje się ją szybko. Poza tym maseczka łagodzi stany zapalne na mojej trądzikowej cerze. Wadą kosmetyku jest to, że ogromnie brudzi. Gdy spotka się z ubraniem zafarbuje je. Po zmywaniu mała część łazienki jest brudna. Zauważyłam również, że ciężko się ją ściąga. Nieźle trzeba się namachać, aby oczyścić w 100% twarz. Ale co się nie robi dla pięknej cery...
Podsumowując jest to maseczka warta wypróbowania na dodatek w takiej cenie.



Podsumowanie:

oczyszczenie 8/10
kolor skóry 10/10
odświeżenie 10/10
zwęża pory 8/10
redukuje poziom sebum 10/10
ściągnięcie 10/10 
właściwości gojące 7/10 

Cena: 3 - 5 zł 
Dostępność: drogerie 
Ilość: 8 g (Mi starcza na dwie aplikacje) 



Używaliście serii tych maseczek? Co o nich sądzicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com