sobota, 12 grudnia 2015

Moje ulubione maseczki do twarzy


Witajcie czytelnicy. Nadszedł czas w którym pochwale się i polecę najlepsze maseczki do twarzy, które można kupić w drogerich typu Rossmann. W takim razie zapraszam do dalszego czytania wpisu.



1. Maseczka oczyszczająca z glinka szarą - Ziaja


To zdecydowanie moja ulubienica (zresztą jak większości kobiet). Nic dziwnego. Jest cudowna. Działa oczyszczająco. Pachnie niebiańsko. Az szkoda ściągać ja z twarzy. Stosuje ją raz na tydzień. Jest niezastąpiona. Pomogła mi w walce z drobnym trądzikiem. A moja cera przestała się nadmiernie tłuścić.


2. Maseczka oliwkowa regenrrujaca z kwasem hialuronowym - Ziaja


Równie dobra maseczka, co poprzednia. Tylko używam jej, przy innym stanie skóry na twarzy. Tą nakładam, kiedy chcę aby moja skóra odpoczęła po zabiegach. Stosuję najpierw peeling dobrze złuszczający, następnie nanoszę oliwkową Ziaję. Moja skóra czuje się jak nowo narodzona. Do tego maseczka pachnie znakomicie. Relaks na 100% 




3. Odświeżająca maseczka - Rival de Loop 


Na zdjęciu zaprezentowana jest jej jedna część. Nie mogłam się oprzeć, aby jej nie użyć. Działa ona kojąco. Nawilża. Łagodzi podrażnienia i odpręża skórę twarzy. Idealna po kuracji przeciwtrądzikowej.


4. Oczyszczająca maseczka wyglądająca - Bielenda


Jest to nowość (przynajmniej u mnie), a już mi się spodobała. Jest idealna dla mojej skóry trądzikowej. Niweluje podrażniania. Pomaga w walce z zaskórnikami a najlepiej działa na uciążliwy sebum, który zmniejsza. Wielokrotnie będę wracać do tej maseczki a teraz pozostało mi spróbować nowości z Bielendy. 




Oto moje propozycje. A jacy są Wasi ulubieńcy? Polecacie jakieś firmy? Sami robicie maseczki?

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię maseczki z Ziaji, choć przyznaję bez bicia brak mi systematyczności w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest różnie z systematycznością, ale wierzę, że za jakiś czas będę konsekwentna w tym.

      Usuń
  2. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com