piątek, 4 grudnia 2015

Dwa lata bloga + reaktywacja!!!


Pierwszy post od dłuższego czasu!!! Cieszę się, że mogę powrócić do pisania. Już zapomniałam, jaką radość sprawa publikowanie postów i czytanie komentarzy od Was. :*

Chciałabym Wam podziękować za to, że nadal mnie odwiedzaliście, chociaż nie pojawiało się tutaj nic nowego. Buziaki wędrują do Was moi Mili :*




Podczas mojej nieobecności (za którą bardzo przepraszam) dużo się działo. Chodzę teraz do 2 klasy liceum. Mam multum nauki. Zaczęły się uzupełnienia i mocne przygotowania do matury. Całe dnie ślęczę nad książkami, niestety z różnymi skutkami. Wiadomo, raz jest lepiej, raz gorzej.
Również działo się trochę w moim życiu prywatnym. To nauczyło mnie innego patrzenia na życie i na ludzi. Nie zawsze osoby okazują się takie, jakimi byśmy chcieli. Niestety, poczułam to na własnej skórze. Ale nigdy nie ma tego złego...

Teraz jestem inną osobą. Mogę zauważyć to chociaż po blogu. Kiedyś interesowały mnie inne rzeczy, miałam inny styl. Pisałam inaczej, z innej perspektywy. Teraz jestem... doroślejsza, jeśli mogę tak powiedzieć. Mam 17 lat i wciąż się uczę od innych. Czerpię wnioski z swoich czynów.

Mała przerwa od pisania, dała mi więcej niż myślałam. Musiałam się skupić na sobie. Odnaleźć siebie. Myślę, że to zrobiłam. Teraz wracam pełna sił i motywacji do życia. Więc spodziewajcie się nowych postów na blogu, fb czy Instagramie (przypominam nazwę agata_bw).

Do zobaczenia xxx A.




5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com