czwartek, 8 grudnia 2016

Co kupiłam na Black Friday? Zakupy w eKobieca.pl


Black Friday to dzień wielkich wyprzedaży. W Polsce nie jest on tak rozpowszechniony jak chociażby w USA, ale można podczas tego piątku skorzystać z paru ofert w sklepach internetowych czy stacjonarnych. Sieciówki czy drogerie w tym dniu oferują promocje czy obniżki cen. 
Ja zdecydowałam się zakupić parę rzeczy z drogerii internetowej eKobieca.pl. Zobaczcie, co zamówiłam. 



eKobieca w tym dniu umożliwiła darmową wysyłkę powyżej 100 zł. Okazało się, że moja paczka przekracza tą kwotę, więc z miła chęcią skorzystałam z tej możliwości.

Raz na jakiś czas lubię zamówić całkiem duża ilość kosmetyków przez internet. Większość nie jest dostępna w drogeriach, więc wyszukuję i kupuję wybrane rzeczy. Również ceny w sklepach stacjonarnych są o wiele droższe niż te w internecie. Zamówione produkty również są w nietykalnym stanie, co w np. Rossmannie jest rzadkością.




Tym razem sprawiłam sobie mały prezent świąteczny i kupiłam cudeńka, o których marzyłam.
Paczka z drogerii internetowej przyszła bardzo szybko. Zamawiałam z eKobiecej już parę razy i wszystko odbyło się bez zastrzeżeń. Kosmetyki są ładnie opakowane w folię bombelkową. Wszystko jest w idealnym stanie. Również w zamówionej przesyłce znajduje się krówka na umilenie podniebienia.




pędzel Kozłowski EB 501 Eye Shadow Brush (ja zapłaciłam 9,49)

Nad zakupem pędzelka zastanawiałam się długo. Szukałam odpowiedniego. Wybierałam nad Hakuro czy Maestro. Ostatecznie zdecydowałam się na polski produkt Kozłowski. Pędzelek jest bardzo miękki i mały. Kształt ma owalny. Właśnie taki chciałam. Bardzo dobrze sprawdza się w makijażu. Precyzyjnie aplikuje cienie i je bleduje. Już go pokochałam. A pędzle z firmy Kozłowki na pewno jeszcze pojawią się w mojej kosmetyczce. 

→ szczoteczka do brwi i rzęs (0,75)

Tą szczoteczkę kupiłam tylko dlatego, że mojej ulubiona dwustronna szczoteczka z kompletu się połamała i na razie nie wiem jak ją naprawić. Taką szczoteczkę można używać do rozczesywania brwi czy rzęs. Również świetnie nadaje się jako aplikator odżywki czy olejku na włoski. 




→  pomadka do ust w kredce Crayon matte lipstick 10 Golden Rose (11,31 zł)

Tą pomadkę kupiła moja przyjaciółka. Kolor jest podobny a nawet taki sam jak 2 w wersji szminkowej. Jestem ciekawa, która jest trwalsza. 





pyłek do ciała Artmicro Glitter (2,76 zł)

Ten pyłek jest cudowny. Mieni się na zielono srebrny odcień. Kupiłam go w celu nałożenia na ciało np. na Sylwestra lub do zaaplikowania w makijażu. Za taką cenę warto spróbować. 


→próbka podkład Revlon Colorstay Softflex 24 hrs Sand Beige 180 

Podoba mi się, że na eKobieca można za punkty uzbierane kupić próbki podkładów. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem dobrego i trochę droższego kosmetyku. Postanowiłam wziąć próbkę popularnego Revlonu. Kolor jest idealny dla mnie, ale nie wiem, jak będzie się spisywał na mojej twarzy, bo pełnego makijażu z nim nie zrobiłam. Co sądzisz o podkładzie tej firmie? Polecasz? 




korund kosmetyczny Natur Planet (5,69 zł)

O korundzie dowiedziałam się od chłopaka. Szczerze mówić nie chciałam być w tyle i musiałam spróbować tego wynalazku. Ten produkt ma na celu złuszczenie naskórka, wygładzenie i bardzo dobre oczyszczenie. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Może zastąpi moje ulubione peelingi.




jedwab w płynie CHI (6,64 zł) 

Ten kosmetyk ma niemałą sławę w internecie. Jest to jedwab, który nie ma w swoim składzie alkoholu, przez co ma łagodniejsze działanie na włosy. Mimo tego nie wszystkim się podoba jego działanie. Jedni są zwolennikami tego specyfiku, a inni sądzą, że robi tylko złudne działanie, które nie pomaga włosom długotrwale. Po dłuższym stosowaniu zobaczę, po której stronie stanę i czy kupie kolejne opakowanie.


olej do włosów Alma Hair Oil KTC 165ml (7,99 zł) 

Brakuje mi jakiegoś oleju do włosów. Zaryzykowałam i zakupiłam zielony olej do włosów. W nazwie ma on olej alma, ale w składzie brak jego. Zamiast jego znajduje się olej z soi. Tak czy siak produkt ładnie nabłyszcza włosy. Włoski są miękkie aż się osypują.




→patyczki z drewna pomarańczowego (0,86 zł)

Podstawa przy manicure. Patyczki ładnie odpychają skórki. Również druga strona może służyć jako aplikator do ozdób czy robienia wzorków. Za taką cenę warto spróbować.


→pilnik do paznokci 320-600-3000 Kiepe Preffessional (3,79 zł)

Ten pilnik kupiłam z tego względu, że ma trzy stopnie piłowania. Jedna jest bardzo drobna, przez co moje paznokcie nie będą tak drastycznie się kruszyć. Druga 600 jest już delikatną pilarką płytki. Ładnie ściera nierówności i pozostawia paznokieć w idealnym stanie. Natomiast 3000 jest to strona, która sprawia, że paznokieć błyszczy się i wygląda bardzo zdrowo. Bardzo fajny zakup 2 w 1.


→aceton z olejem jojoba dermavio (gratis)

Opakowanie dostałam jako gratis. Przez przekroczenie odpowiedniej kwoty można skorzystać z darmowego produktu. Ja dostałam aceton z olejem jojoba. Nadaje się on do żelowych czy aktylowych paznokci. Podobno ładnie ściąga ozdoby i najbardziej trwały lakier.


folia na paznokcie efekt szkła różowa (3,90 zł)

Przez Instagram (przy okazji zapraszam na swój agata_bw_blog) zachciało mi się zrobić piękny sylwestrowy manicure. Idealny na tą okazje będzie efekt potłuczonego szkła. Folia z strony eKobieca.pl bardzo ładnie się mieni. Jest cienka i zadziwiająco jest jej dużo. Spróbuję coś z jej użyciem pokombinować. Możliwe, że efekty pojawią się na blogu.




→paleta cieni Mermaids Forever Makeup Revolution (31,99 zł) 

Ta paleta cieni mnie urzekła. Nie są to raczej codzienne odcienie, ale przez odpowiednie połączanie można coś wkraść do dziennego make upu. Gama kolorów jest bardzo rozległa. W paletce są odcienie bardzo jasne, odcienie różu, fioletu, niebieskiego, zielonego, brązu i czerni.  Po prostu paletka idealna. Więcej będzie można o niej poczytać przed Sylwestrem.




→paleta cieni Flawless Matte, Makeup Revolution (31,99 zł) 

Tą paletę zakupiła moja przyjaciółka. Składa się ona z 32 pięknych matowych odcieni brązu i beżu. Idealnie będzie nadawać się do stworzenia lekkiego makijażu do szkoły czy pracy oraz ciemniejszego pomalowania oka na wieczór. Znając firmę pewnie to opakowanie jest tak świetne jak inne kosmetyki dostępne na rynku tej marki.





To wszystkie zakupy z eKobieca.pl. Zamawiasz tam? Polecasz inne drogerie kosmetyczne? Co chętnie kupujesz przez internet?

10 komentarzy:

  1. Fajne zakupy poczyniłaś :)
    MUR ma fajne cienie, jak za tak niską cenę, a korund na pewno Ci się spodoba ( o ile nie masz cery wrażliwej ani naczyniowej), ale na ciało sprawdza się świetnie ;)
    Znalazłam Cię przez instagram i już obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletki mają świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie kupiłam tego dnia :)
    Paletki MUR marzą mi się na święta

    OdpowiedzUsuń
  4. super, sporo fajnych rzeczy udało Ci się kupić ja wtedy kupiłam lakiery z semilaca i kilka ciuszków <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, na ten rok moze Pani polecic mi sklepy, które są zaufane i nie podnosza cen przed czarnym piatkiem. sporo o tym czytalam, np tutaj https://www.videotesty.pl/artykul/1642/wszystko-o-black-friday-2018-promocje-rabaty-okazje-cenowe/ i wychodzi na to ze sporo promocji jest fake, a ja mam ograniczony budzet. ma Pani linki do dobrych sklepów na ten rok??

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma lepszego okresu w roku niż black friday ;) można dorwać naprawdę atrakcyjne oferty. Ja w zeszłym roku obłowiłam się w mnóstwo kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm można nie raz trafić na coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku sporo fajnych gadżetów kupiłam na tą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jeszcze nie miałam okazji aby robić tam zakupy, ale jak nadarzy się okazja to na pewno spróbuje. Jestem zdania, że fajnie jest ogólnie kupować przez internet. Czytałam także fajny wpis https://www.sendit.pl/blog/wady-i-zalety-zakupow-przez-internet gdzie opisano wady i zalety zakupów online.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com