czwartek, 29 grudnia 2016

Sylwestrowe paznokcie w moim wykonaniu


Sylwester i Nowy Rok tuż, tuż. Pora przygotować się do tego wydarzenia. Pierwszy raz w życiu idę na większą imprezę, więc musiałam odpowiednio zadbać o paznokcie. Uwielbiam kombinować nad nowościami. Wypróbowałam parę trików i stworzyłam oto takie manicure.






Paznokcie stworzyłam w iście sylwestrowym klimacie. Jest w nich błysk, brokat i efekt pobitego szkła. Bazującym kolorem jest fuksja i oberżyna.

Na wskazujący palec pomalowałam lakierem w kolorze fuksji. Na środkowy nałożyłam kryształki, które nadają elekt szkła. A wcześniej pomalowałam na nie lakierem w kolorze oberżyny. Na serdeczny palec nałożyłam brokat w kolorze przepięknego różu. Na kciuk i mały palec został nałożony oberżynowy lakier. Ale jest jeden wyjątek kciuk spryskałam srebrnym brokatem.





Co użyłam?


  • odżywka 'paznokcie lśniące jak diament"  -Eveline 
  • lakier do paznokci nr 527 oberżyna - Ingrid
  • lakier do paznokcie fuksja - Safari 
  • lakier do ozdób mini drops mix - Miyo 
  • Peel off lakier do zdejmowania lakieru ze skórek  - Miss Sporty 
  • top coat diamentowy utwardzacz lakieru - KillyS
  • gąbeczka
  • brokat 
  • folia 
  • pęseta
  • nożyczki 
  • patyczek 





Jeśli oglądałyście filmiki na Instagramie wiecie jaka metodą robiłam paznokcie z brokatem. Na najtańszą gąbeczkę (można ją kupić w sklepie chińskim lub internecie) nałożyłam lakier z drobinkami. Po chwili lakier wchodzi w gąbkę, a zostaje sam brokat. Przyciskamy gąbeczkę do paznokcia. Czekamy i powtarzamy czynność do uzyskania pożądanego efektu czyli zakrycia całej płytki. Trochę roboty, ale warto.




Na początku roku wielkim hitem był elekt szkła. Chciałbym przypomnieć początki 2016 i ozdobiłam tak manicure. Na lakier z Ingrid nakładałam kawałki foli (kupiłam ją na ekobieca.pl), którą wcześniej pocięłam. Pęsetą przenosiłam na płytkę, a następnie naciskałam na kawałeczki, aby się przyczepiły. Na sam koniec pomalowałam je top coatem.




Na kciuk nałożyłam lakier, top coat, a na sam koniec zaaplikowałam srebrny brokat. Odrobinę przycisnęłam.




Co sądzicie o moim wykonaniu? Wiem, że nie jest idealne, ale się staram. 
Jakie paznokcie macie na Sylwestra? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com