niedziela, 5 lutego 2017

Podsumowanie 2016 roku - jaki był, co ze sobą przyniósł? co czytałam, oglądałam i słuchałam?


Rok 2016 minął mi w zawrotnym tempie. Niedawno żegnałam rok 2015, a już pojawił się początek 2017. Strasznie szybko mija ten czas.
Jak co roku podsumowuję cały rok w wielu dziedzinach. Możecie się w tym wpisie dowiedzieć trochę o mnie. To jedna z niewielu takich okazji. W takim razie zapraszam do dalszej części posta. Miłego czytania.





Wydarzenia 


W 2016 dużo się działo. Wkroczyłam w pełnoletność. Poznałam bardzo dużo ludzi. Nabawiłam się na wielu imprezach, połowinkach, 18- nastach. Byłam na cudownych wakacjach z przyjaciółką. A przede wszystkim poznałam moją drugą połówkę, z którą spędziłam najlepszego Sylwestra w moim życiu.
To był dla mnie bardzo dobry rok. A podobno 2017 rok ma być jeszcze lepszy. 





Blog


W ubiegłym roku zaniedbałam trochę bloga. Przez parę miesięcy musiałam zająć się innymi rzeczami. Pewnie mnie zrozumiecie. Ale w tym okresie bardzo brakowało mi pisania, tej radości z otrzymywania od Was pozytywnych komentarzy. W sierpniu wróciłam na blogspota i mam nadzieję, że nie opuszczę go tak szybko.
W 2016 roku minęły 3 lata odkąd założyłam bloga. Dużo i nie dużo za razem. Dziękuję wszystkim odwiedzającym za obecność i zaglądanie na stronę. Jesteście dla mnie największą motywacją. 
Na blogu jest prawie 60 tys. wyświetleń, na FB 985 polubień a na Instagramie minęło 200. Dziękuję ogromnie. Zapraszam również do aktywnej obserwacji wszystkim nowych czytelników. (prawa strona bloga →)


                FACEBOOK                                                                           INSTAGRAM 





Najlepsze posty 


W 2016 roku królowały urodowe tematy. Chętnie zaglądaliście na wpisy z recenzjami i poradami. Bardzo mnie to cieszy, bo lubię tworzyć takie wpisy. Również dużym zainteresowaniem cieszyły się houle. 

A oto 4 najlepszych wpisów:

Blogi





Najlepsze Instagramy 


Zapraszam do obserwowania mnie na Insta. Chętnie dowiem się o Waszych profilach. Piszcie swoje nazwy. 

A moimi ulubionymi kontami były i są:

  • claudia.makeup1
  • vikiwasniowska 
  • lilajanowska 
  • wiskola
  • cosmetically_


Najlepsze filmy 


W 2016 roku mało chodziłam do kina. Jednak pod koniec roku znalazłam czas na parę seansów. Moimi ulubieńcami byli "Pitbull. Niebezpieczne kobiety" i "Nowy początek". Parę słów o tych filmach pojawi się niebawem na blogu. 





Najlepsza książka 


Przez natłok obowiązków i innych rzeczy mało czasu poświęcałam na czytanie książek. W moje ręce trafiły dwie nawet ciekawe książki: "Dziewczyna z pociągu" i "Klątwa". Teraz zabieram się "Tą chwilę" Musso. Czytałyście może ją? Co sądzicie?



Najlepsza muzyka 


Muzyka jest częścią mojego życia i nie wyobrażam sobie mojego dnia bez paru piosenek. Na moim odtwarzaczu często pojawiały się utwory The Weeknd i Twenty One Pilots. 






Najlepsze kosmetyki 


W moje ręce trafia dużo kosmetyków, ale tylko parę z nich zostaje moimi ulubieńcami. 

Na początku ubiegłego roku poznałam firmę Yves Rocher i od razu pokochałam ją. Produkty składają się z naturalnych składników. I naprawdę działają. Jednym z moich faworytów jest wygładzająca odżywka do włosów. Po zastosowaniu tego specyfiku włosy były sypkie, ładnie odżywione. Cudo!


Kolejnymi ulubieńcami są maseczki z Bielendy. Po ich użyciu ma się się uczucie jakby skóra oddychała. Jest ona wypielęgnowana i oczyszczona. Polecam wypróbowanie maseczek i peelingów, bo warto.


Co gościło na moich ustach w 2016 roku? Million Dollar Lips od Wibo nr 1. Teraz czaję się na nowe kolorki z tej serii, ale niestety nie mogę nigdzie ich znaleźć.


Ostatnim faworytem jest zestaw podkładów do konturowania od Kobo. Szkoda, że tak późno kupiłam to kółeczko. Jest rewelacyjne. Jednym kosmetykiem można ładnie wykonturować twarz, aby nie wyglądała jak placek. 




Jak wspominacie stary rok? Mieliście swoich ulubieńców? 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com