wtorek, 7 lutego 2017

Mój manicure na studniówkę ~ Jak go zrobiłam? + pyłek z efektem syrenki na zwykłym lakierze


Dzisiaj przychodzę z postem o moich paznokciach na studniówkę. Zrobiłam je sama metodą prób i błędów. Ostateczny efekt jest widoczny na zdjęciach. Wybaczcie za duży odrost. Dopiero po czasie zdecydowałam się na zrobienie takiego wpisu.




Paznokcie dopasowałam do mojej sukienki (do zobaczenia na Instagramie). Miało być świtliście i niebiesko.

Na dwóch palcach zdecydowałam się na użycie "syrenki". Resztę pomalowałam na czerń.





Co użyłam?


  • pilniczki (jeden drobnoziarnisty LINK, a drugi z Donegal)
  • odżywka z Eveline "paznokcie lśniące jak diament"
  • lakier do paznokci Wibo nr 482 granat
  • lakier do paznokci Pablo Color (nie znam numerka)
  • lakier do paznokci Miss Sporty 080 czerń 
  • pyłek syrenka LINK
  • diamentowy utwardzacz do paznokci KillyS
  • coś do nakładania brokatu kopytko, mała łyżeczka 




1. Na samym początku wypiłowałam paznokcie, wyrównałam płytkę. Przy okazji bawiłam się złamanym paznokciem. Następnie pomalowałam płytkę odżywkę od Eveline. Nadaje się ona świetnie jako baza pod manicure. 




2. Na dwa paznokcie: serdeczny i środkowy pomalowałam lakiery w kolorze błękitu i granatu. Na jednej płytce umieściłam obok siebie dwa odcienie (tak jak u góry). 


 

3. Na pozostałe paznokcie nałożyłam czarny kolr. Poczekałam aż wszystko zaschnie i nałożyłam drugą warstwę.  




4. Aby zacząć działanie z brokatem trzeba być pewnym, że lakier wysechł. Najlepiej zrobić to po paru godzinach lub następnego dnia. 
Kiedy lakier kolorowy jest suchy nakładamy bazę lub jakieś przezroczysty lakier. Szybko posypujemy paznokcie sypkim pyłkiem, tak aby zakryć całą płytkę. Otrzepujemy nadmiar. 




5. Zaczynamy lekko wklepywać pyłek. Później lekko polerujemy płytkę palcem. Wszystko robimy ostrożnie, aby nie zrobić grudek. Masujemy to tak długo, aż uzyskamy gładką powierzchnię i mieniącą się płytkę. 




6. Pozostałe paznokcie utwardzamy top coatem. 

Gotowe!


Może nie wyszła idealna syrenka, ale efekt mi się bardzo podoba. Paznokcie ładnie się błyszczą. I to wszystko można uzyskać na normalny lakierze. 





Co sądzicie o takich paznokciach? Miałyście efekt syrenki? 

1 komentarz:

  1. Super efekt, fajnie, że o tym napisałaś. Na pewno sobie zrobię efekt syrenki na swoich pazurkach :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com