piątek, 9 lutego 2018

5 tanich prezentów na Walentynki dla niej i dla niego


Już za parę dni znowu będziemy świętować Walentynki. Moje odczucia na temat Dnia Zakochanych są mieszane. Z jednej strony to bardzo przyjemne i romantyczne święto, a z drugiej strony oklepane, nastawione na sprzedaż i zysk. Jak widzę półki sklepowe pełne lizaków, poduszek, misiów to robi mi się tak słodko jak po zjedzeniu 6 pączków.

W moim poradniku nie zobaczycie rady: "którą poduszkę wybrać?". Pisząc ten post starałam się zawrzeć prezenty bardzo osobiste, tanie, sprawiające radość przez dłuższą chwilę, mające większy sentyment niż pluszowy miś. Mam nadzieję, że podejdziecie do tego święta w mniej materialny sposób.



Pierwszy prezent



Według mnie największym i najcenniejszym prezentem w Walentynki jest .... wspólnie spędzony czas. Tak banalnie. Wspólny spacer, wspólne gotowanie, wyjście do kina, dyskoteki, restauracji. W tym jednym szczególnym dniu warto zwolnić tempo, porozmawiać, powspominać. Te parę godzin mogą wpłynąć na Wasze relacje bardzo korzystnie. Na pewno zaskoczycie partnera/partnerkę, że w końcu macie wolne popołudnie, które możecie spędzić razem - tylko razem. 






Drugi prezent



Znacie pewnie takie powiedzenie: "przez żołądek do serca". To stwierdzenie jest nadal poprawne. Sama się o tym przekonałam ;) Jeśli nie macie pomysłu na prezent, zróbcie swojej ukochanej/ ukochanemu przepyszną kolację. Na pewno doceni Wasze starania i wykorzystany czas. Jeżeli nie macie dużych umiejętności kulinarnych, ugotujcie coś prostego np. tosty w kształcie serca, zapiekane banany, pancakes. Jeśli uwielbiacie pichcić, możesz przygotować np. ciasto z powidłami w kształcie serca lub muffinki z słodkim nadzieniem. Życzę powodzenia i smacznego!




Prezent trzeci 



Pora na ucztę dla zmysłów! Drodzy Panowie, Drogie Panie, Walentynki to idealny czas na spędzenie wspólnie czasu w zmysłowej atmosferze. Moja propozycja wygląda następująco: relaksująca muzyka, zapalona świeca lub kominek z woskiem, Wy i domowe spa. 
Ta propozycja wydaje się być skierowana dla kobiet. Nic bardziej mylnego. Wasz mężczyzna nie będzie stawiał oporu, kiedy usłyszy o masażu, wspólnej kąpieli (może być z bąbelkami) lub prysznicu z olejkami. Atmosfera może być jeszcze bardziej intrygująca, gdy do waszego SPA dodacie parę kropel olejku eterycznego. Niektóre z nich działają jak afrodyzjaki (olejek Ylang-Ylang, olejek imbirowy, olejek z drzewa sandałowego, olejek z drzewa różanego, olejek rozmarynowy). Wystarczy parę kropel do kąpieli i zmysły szaleją. 






Prezent numer cztery 



Kolejna propozycja jest skierowana dla osób mających zdolności manualne. Jeśli takowych nie posiadacie, robicie to na swoje ryzyko.
Według mnie ciekawym pomysłem na prezent (nie tylko walentynkowy) jest własnoręcznie zrobiona rzecz lub pamiątka np. album z zdjęciami, pocztówkami i wszystkimi cennymi drobiazgami. W tej kwestii macie pełną swobodę, możecie przyozdabiać, dopisywać, co dusza zapragnie. Ogranicza Was jedynie wyobraźnia i pieniądze. 
Osoby mające mniejsze umiejętności plastyczne mogą zakupić ramkę (można ją później udekorować) i wydrukować zdjęcie. Takie zdjęcie z wierszem lub paroma ciepłymi słowami napisanymi z tyłu będą miłą pamiątką i sentymentalną dekoracją w pokoju.




Piąty (ostatni) prezent 



Ostatnia propozycja będzie dla osób, które nie wyobrażają sobie prezentu bez wydawania pieniędzy. Moja propozycja nie należy do najtańszych, ale obiecuje, że będzie warto. 
Bielizna, bo właśnie o niej mowa, jest idealnym prezentem na różne okazje. Po takim zakupie wszyscy są zadowoleni: on, ona i gospodarka. Kochane Panie możecie kupić sobie seksowną bieliznę i zaprezentować się w niej 14 lutego, albo lekko zasugerować swojemu facetowi, że przydałaby się jakaś odzież spodnia. 
Mi nie pozostaje nic innego jak życzyć Wam miłych, romantycznych Walentynek. Kochajcie się!





Zdjęcia: Stylowi.pl

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że prezent nie musi być nigdy drogi. Najważniejsze aby był dany od serca i był po prostu oryginalny. Dlatego ja czytam nowości na blogu https://4gift.pl/blog żeby być zawsze na bieżąco jeśli chodzi o oryginalne prezenty. Wtedy znacznie łatwiej jest mi podjąć decyzję odnośnie takiego gadżetu prezentowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie prezent nie musi być wcale drogi, aby sprawił komuś przyjemność i jestem również tego samego zdania. Dlatego w przypadku prezentów dla kobiet świetny wybór jest w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet i jestem przekonana, że na pewno każdy z nas znajdzie tam fajne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie należy powiedzieć, że gdy chodzi o jakiekolwiek prezenty to jak dla mnie liczy się kreatywność. Sama nawet całkiem niedawno w https://zamowprezent.pl/prezenty-na-slub-i-rocznice/prezenty-dla-chrzestnych zamawiałam świetne prezenty dla chrzestnych. Teraz wiem, ze był to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawdzi się również książka o relacjach w związku. Ja dzięki takiej dowiedziałem się jak odzyskać byłą dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com