sobota, 29 sierpnia 2015

#2 Nominacja do Liebster Blog Award


Dziękuję za to, że drugi raz zostałam nominowana do nagrody uznawanej przez blogerów Liebster Blog Award. Minęło trochę czasu, od kiedy się dowiedziałam o niej, ale natłok pomysłów i brak czasu przesuwał opublikowanie tego wpisu. Dzisiaj zawzięłam się i opowiedziałam na pytania zadane przez Emily B. (POLECAM BLOGA I AM JUST MYSELF) 




Znacie pewnie zasady przyznawania nagród. Blogerzy/ blogerki przyznają 11 początkującym blogom nagrodę. Prowadzący stronę mają odpowiedzieć na zadane 11 pytań. Następnie te osoby dalej nominują blogi i ogłaszają to. Tworzy się wtedy łańcuszek.


Ciszę się ogromnie z kolejnej nominacji do Liebster. (LINK do poprzedniej nominacji TUTAJ). Zgodnie z zasadami udzielę odpowiedzi na 11 pytań (postaram się). Zadam nowe. Niestety nie będę nominowała nikogo.



To do dzieła! Miałam następujące pytania:


1. Co oznacza Twoje imię i czy ten opis zgadza się z tym jaka jesteś naprawdę?

2. Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?

3. Wymień swoje największe zalety.

4. Jakie jest Twoje największe marzenie związane z blogowaniem?

5. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?

6. Gdybyś w magiczny sposób mogła sprawić, że nagle będziesz umieć wykonywać jakąś rzecz (której do tej pory nie potrafiłaś) lub otrzymasz jakiś niezwykły talent, co by to było?

7. Oglądasz jakis Youtuberów? Jeśli tak, to jakie są Twoje ulubione kanały?

8. Największe kosmetyczne odkrycie i rozczarowanie.

9. Jeden kosmetyk, bez którego absolutnie nie przeżyjesz i nie dałabyś go sobie odebrać.

10. Jak wyglądałyby Twoje idealne wakacje?


11. Jaki jest Twój KWC? (Kosmetyk Wszech Czasów)



Odpowiadam:

1. Jeśli ktoś nie wie, mam na imię Agata. "Oznacza ono osobę wybuchową, ale posiadającą wielkie serce i wrażliwość. Jest również kreatywna i twórcza." Muszę Wam przyznać, że większość rzeczy się zgada. Możliwe że dane imię określa cechy charakteru osoby.

2. Moi najbliżsi znajomi i rodzina wiedzą, że prowadzę bloga. Natomiast nie chcę rozpowszechniać tej wieści na cały świat. Czuję się lepiej pisząc i publikując w anonimowości. Może kiedyś odważę się przyznać wszystkim, że powsiadam stronę.

3. Hmmm... Trudne pytanie, bo więcej czasu poświęcamy na wyszukiwanie w sobie wad.  Moimi zaletami może być zbyt duża dobroć do ludzi. Jakoś nie potrafię być obojętna na cierpienie i niesprzyjający los człowieka. Również jestem większość czasu optymistą i chyba jest to moją największą zaletą.

4. Chciałabym dalej się rozwijać i mieć coraz więcej czytelników, którzy zostaną ze mną dłuższy czas. Mam nadzieję, że kiedyś doczekam się tego. 

5. Nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania mojej ulubionej muzyki i rozmowy z najbliższymi.

6. Jeśli miałabym dostać jakąś moc lub dar byłby to dar uzdrawiania z najbardziej zakaźnych lub wiedzę o wyleczeniu ich. Na pewno byłoby to coś co pomoże innym ludziom. 

7. Nie znam youtuberów i nie za bardzo ciekawi mnie ten "świat". Czasami obejrzę tylko parę odcinków Radzkiej czy Red Lipstick Monster.

8. Największym odkryciem według mnie jest zastosowanie kawy. Można z niej zrobić peeling czy okłady na zabarwienie skóry. Natomiast największym rozczarowaniem mogą być plastry do depilacji zrobione domowym sposobem. Powiem krótko dużo roboty zero efektów. 

9. Myślę, że mógł być to korektor. Nie przeżyłabym bez zakrycia cieni i niedoskonałości na twarzy. 

10. Moje idealne wakacje odbyłyby się w jakimś ciepłym kraju przy boku najukochańszej osoby. Szum morza, trochę atrakcji, kąpiele słoneczne to moje marzenie. 

11. Teraz chyba nie potrafię powiedzieć. Mam ich dużo, a większość to moi ulubieńcy. 





Teraz pora na moje pytania:

1. Jak opisałabyś siebie jednym zdaniem?

2. Z jaką postacią z telewizji czy internetu się utożsamiasz? 

3. Jakie masz największe marzenie?

4. Co sprawa, że jesteś szczęśliwy?

5. Z jakiego prezentu byłbyś zadowolony?

6. Co najbardziej cenisz w swoim życiu?

7. Czy masz swoją ulubioną książkę? Jaką?

8. Czy masz jakąś tajemnicę, o której nikt nie wie?

9. Kiedy i dlaczego zacząłeś blogować?

10. Prowadzisz inne blogi? Jeśli tak, to jakie?

11. Chciałbyś dowiedzieć się, co wydarzy się w twoim życiu np. kiedy założysz rodzinę, kiedy umrzesz? 




Dziękuję za nominację, również za to, że przeczytaliście odpowiedzi. Zapraszam do dalszej zabawy. Jeśli pytania Was choć trochę zaciekawiły, odpowiedzcie na nie na swoich blogach. :*

Zapraszam do obserwacji bloga i śledzenia profilu na Facebooku. Na pewno nie pożałujecie...


4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com