czwartek, 13 marca 2014

Recenzja pomadki do ust Maybelline, Baby Lips Lip Balm :)

No obiecałam posta i zdobiłam go z paru dniowym opóźnieniem. Ostatnio trudno mi się skupić. Na geografii mało co nie zasypiam. A wracając ze szkoły, od razu idę się zdrzemnąć na dwie godzinki. A to wszystko odbija się mi na blogu i nauce. Ale z ręką na sercu obiecuję, że od dzisiaj będę dodawała regularne posty. :)

Dzisiaj mam wolne. Zero nauki, zero wkuwania. Dlatego, że dzisiaj i jutro odbywają się dni otwarte (niektórzy nazywają je "drzwi otwarte") do liceum, technikum itd. Więc nogi bola mnie od chodzenia w tą i z powrotem. A jutro wybieram się do liceum do Zielonej Góry. Jeśli zdążę to napiszę osobnego posta o tym.

A dzisiaj recenzja długo planowana. Już długi czas odwlekałam napisanie tego. Ale w końcu jest!!! Chodzi o pomadkę do ust z firmy Maybelline. Ubóstwiam wszystkie produkty tej firmy. Mam już ich niezłą kolekcję. W ostatnich  miesiącach był wielki bum na te pomadki do ust. Każda blogerka opisywała na swoim blogu właściwości oto tego kosmetyku. Więc dlaczego ja nie miałabym napisać czegoś takiego. (z trzymiesięcznym opóźnieniem). :)

 



Słowa producenta:

Ochronna, bogata formuła Baby Lips zapewnia nawilżenie ust przez 8 godzin i widocznie je odnawia. Baby Lips występuje w 6 odmianach: 3 z nich są transparentne i mają filtr SPF 20, a kolejne 3 dodatkowo pozostawiają na ustach subtelny kolor.

Skład:

Polybutene, Octyldodecanol, Isopropyl Myristate, Petrolatum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyethylene, Ozokerite, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Diisostearyl Malate, Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla, Vp/Hexadecene Copolymer, Silica Dimethyl Silylate, Parfum / Fragrance, Calcium Aluminum Borosilicate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Alumina, Aroma / Flavor, Silica, Isopropyl Palmitate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Limonene, Synthetic Fluorphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Benzyl Benzoate, Centella Asiatica Extract, Aluminum Hydroxide, Citral, Linalool, Hexyl Cinnamal, Tin Oxide, Geraniol, Eugenol, Aloe Barbadensis Extract / Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mel / Honey / Miel, Calcium Pantothenate, Ascorbic Acid, Dimethicone, Sodium Chondroitin Sulfate, Atelocollagen.
May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, MICA, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 15850 / Red 7, CI 45380 / Red 22 Lake, CI 19140 / Yellow 5 Lake. CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 15985 / Yellow 6 Lake, CI 75470 / Carmine.


Moje zdanie:

U mnie pomadka sprawdza się rewelacyjnie. Nawilża. Dobrze rozprowadza się. I nie ma efektu nadmiernego nałożenia produktu. Kolor utrzymuje się niecałe 2 godziny. Tak samo jest z nawilżeniem. Mam Baby Lips w kolorze różowym. Szukam koralowego, ale nigdzie nie mogę go znaleźć. W poszukiwaniu jego obeszłam multum drogerii i nigdzie nie wisi na półce. Pech. Produkt dostępny jest w 6 kolorach: trzech transparentnych i trzech kolorowych (koralowym, różowym, brzoskwiniowym).
 U mnie ważne jest aby pomadka, błyszczyk czy szminka ładnie pachniały. Ten ma sztuczny zapach, ale nie jest mocno dokuczliwy, wręcz fajny i da się do niego przyzwyczaić. Kolor może wygląda trochę sztucznie, ale na ustach jest naturalny. Zresztą wiecie o co chodzi, jak macie pomadkę od Maybelline.

Podsumowanie:

Nawilżenie 7/10
Regeneracja: 6/10
Miękkie usta: 9/10
Kolor: 8/10
Zapach: 7/10

Cena: 10- 15 zł
Pojemność: 4,4g





Co sądzicie o pomadkach Baby Lips Lip Balm? Jakie macie? Piszcie. Chętnie komentuję :)



9 komentarzy:

  1. Kiedyś się skusiłam i kupiłam lecz na następny dzień zgubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P nie przejmuj się miliony ludzi gubi codziennie rzeczy a to tylko pomadka z 15 zł. ;)

      Usuń
  2. ja jeszcze nie mam ale myśle kupić. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jej nie mialam, wole blyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam, jestem przywiązana do zwykłych nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com