piątek, 27 lipca 2018

-30% na polskie marki w Hebe! Jakie kosmetyki polecam?


Od 26 lipca do 1 sierpnia w drogeriach Hebe jest promocja na kosmetyki polskich marek tj. Bielenda, Ava Laboratorium,  Mincer Pharma, Nacomi, Soraya, Be Organic, AA, Ziaja, Ingrid, Eveline, Bell Hypoallergenic, La Rive, Tołpa, Lirene, L'Biotica, Bella, Pierre Rene, Yoskine, Cashmere, Hean, Seboradin, Vipera. Tak się składa, że w swoich zbiorach mam parę sztuk kosmetyków godnych polecenia z tych marek. Zobaczcie sami.





Bardzo żałuje, że na promocji nie znalazły się kosmetyki Sylveco. Od jakiegoś czasu goszczą w mojej pielęgnacji. Mają wspaniałe składniki i działają cuda.


Niektóre kosmetyki, które polecam w tym wpisie nie są objęte promocją, dlatego czekałam aż promocja się rozpocznie, aby wiedzieć, co ma zniżkę.



Nacomi



  • Profesjonalna maska algowa do twarzy - łagodząca podrażnienia, nawilżająca
Bardzo fajny produkt. Mieszamy dwie łyżki z wodą lub hydrolatem i nakładamy na twarz. Odczekujemy 15 minut i zdejmujemy maskę z twarzy. Po użyciu kosmetyku twarz jest gładka i nawilżona. Zdecydowanie jest to mój faworyt jeśli chodzi o maski nawilżające. 


  • glinka Ghassoul
Glinka Ghassoul bardzo dobrze oczyszcza. Poradzi sobie z zmianami trądzikowymi. Usuwa zanieczyszczenia z porów i reguluje wydzielanie sebum. W ofercie Nacomi znajdują się różne rodzaje glinek. Warto się im przyjrzeć.
Jeśli nie wiecie jaką glinkę kupić, zapraszam do przeczytania wpisu KLIK



  • Olej z czarnuszki
Olej z czarnuszki zwany jest "lekiem na wszystko oprócz śmierci". U mnie świetnie sprawdził się przy gojeniu zmian trądzikowych i łupieżu. Warto mieć go w swoim zestawie kosmetyków. 


UWAGA!
Przy zakupie olejów drogeryjnych trzeba uważać. Często oleje jak i prezerwatywy stoją w Hebe w pełnym słońcu. Przy używaniu zjełczałego oleju możemy nabawić się problemów skórnych. Natomiast gorzej jest z prezerwatywami. Wtedy możemy mieć w niedalekiej przyszłości dzidziusia. 
Bardzo często oleje w drogeriach są otwierane przez klientów. Takie czyny powodują, że olej się szybciej psuje. Dostają się tam bakterie i inne zanieczyszczenia. 
Taki kosmetyk nie powinien mieć białej zawiesiny na samym spodzie butelki. Również nie powinny pływać w nim żadne substancje. Zapach oleju nie może być zjełczały. 



Ava Laboratorium 



  • Czekoladowa bio maska zwężająca pory + bio peeling kwasowy (nie jest objęte promocją)
Jedna z moich ulubionych maseczek i peelingów.  Maska pachnie czekoladą, co jest dużym plusem. Jedyny minus jest taki, że najpierw mamy użyć maski a później peelingu. Ja zawsze w moich domowym spa robię takie zabieg na odwrót. Ale może się nie znam :)





Bielenda



  • Aktywne serum korygujące  Super Power Mezo Serum 
To serum pomogło mi wyleczyć stany zapalne. W swoim składzie zawiera kwas migdałowy i laktobionowy oraz witaminę B3. Ten zestaw sprawia, że skóra jest gładka i świetlista. Zmiany trądzikowe są jaśniejsze, szybciej się goją. Pory są mniej widoczne. 
Bardzo polecam ten produkt. Jeśli borykacie się z trądzikiem, to wybierzcie się jak najszybciej do Hebe.  




  • Enzymatyczny peeling dotleniający (nie objęte promocją)
Kiedy mam jakąś uroczystość rodzinną i chcę szybkiego oczyszczenia i poprawiania stanu mojej cery, to używam właśnie tego peelingu. Po zastosowaniu jego skóra jest miękka i gotowa do dalszego działania. 


  • Oczyszczająca maseczka wygładzająca (nie objęte promocją)
Używam jej podczas wyjazdów. Starcza na dwa użycia. Bardzo ładnie oczyszcza i koi twarz. 





Ziaja



  • oliwkowa woda tonizująca z wit. C
Tą wodą spryskuje twarz przy upałach oraz podczas pobytu na siłowni. Ładnie pachnie. Odświeża i przynosi ukojenie.





Lirene 



  • Brązujący balsam do ciała - ciemna karnacja

Kosmetyk idealny na lato. Nawilża i nadaje koloryt naszej skórze. Już po jednym zastosowaniu widać zmianę koloru. Must have u mnie!





Ingrid




  • Cienie do powiek Casablanca 
Moje pierwsze cienie, w których się zakochałam. To opakowanie mam już parę lat. Kosmetyk jest bardzo wydajny i kosztuje grosze. Ja używam go jako cienie do powiek i brwi. Paletka ma w sobie wszystkie odcienie, z których możemy zrobić bardzo ładny dzienny makijaż. Zawiera beż i różne odcienie brązów. 




Eveline




  • Volumix fiberlast mascara gold
Najlepszy wśród moich maskar. Ładnie rozczesuje rzęsy i przedłuża je. Więcej o nim możecie przeczytać w tym wpisie KLIK



Jakie polskie kosmetyki polecacie? 


18 komentarzy:

  1. Fajna promocja też brałam udział w niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystam z promocji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naturalne kosmetyki polskich marek. Znam powyższe i mają super działanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tym bardziej musimy inwestować w produkty rodzimych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naturalne i z aloesu to najlepsze jakie mogą byc :)0

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem za polską produkcją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie do powiek Casablanca - dla mnie to największe odkrycie. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. W hebe już tej promocji nie ma natomiast są godne polecenia inne drogerie internetowe, w których te kosmetyki można znaleźć taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedne z moich ulubionych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego zestawienia brakuje mi chyba tylko onlybio

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie piszesz o kosmetykach. Ja uwielbiam markę Nacomi a Ty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com