środa, 23 lipca 2014

Lation do rąk Wellness & Beauty


Dzień dobry/ dobry wieczór :) Czas dodawać recenzję kosmetyków, ponieważ robi się ich coraz więcej i więcej. Upycham je w pudła, szafki. Co tydzień muszę je odkurzać. A przez to mam więcej roboty. Może ktoś chce parę?
Ustaliłam, że miesięcznie wydam 35 zł chodząc do drogerii. Myślę, że przez to moja kolekcja się będzie powiększać stopniowo.

Dzisiaj recenzja lationu do rąk z Rossmannowskiej firmy Wellness & Beauty. Ostatnio zrobiło się jakoś po niemiecku. ;)
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z nazwą "lation". A jest to po prostu balsam, który zawiera substancje nierozpuszczalne. Najczęściej ma bardzo płynną konsystencję.







Słowa producenta: 

Poczuj się niezwykle lekko - dzięki specjalnej mieszance łagodnego mleczka migdałowego i wartościowego ekstraktu z bambusu. Delikatny lation szczególnie łatwo się wchłania, długotrwale pielęgnuje skórę rąk i zapewnia jej wystarczającą ilość wilgoci. Skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka. 




Skład:

AQUA, GRYCERIN, CETEARL ALCOHOL, GLYCERYL STEARRATE, ETHYLHEXYL STEARATE, PHENOXYLETHONOL, TENTHENOL, DIMETHICONE, BENZYL ALOOHOL, SODIUM, CETEARYL SULFATE, PERFUM, CARBOMER, ALCOHOL, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHERYL ACETATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS, FRUIT EXTRACT, BAMBUSA VULGARIS  SHOOT EXTRACT, NELUMBIUM SPECIOSUM FLOWER EXTRACT, ORYZA SATIVA GERM EXTRACT, COUMARIN, LINALOOL, LIMONENE, DIETHYLHEXYL SYRINYLIDENEMALONATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE.




Moja opinia:

Samo opakowanie wygląda cudownie - bardzo subtelne i ekologiczne. Lation otwiera się przez przekręcenie pompki. Więc bez obaw możemy wsadzić opakowanie do torebki i nie martwić się o rozlanie (no jeśli zakręcimy). Użycie pompki to świetny pomysł. Jest to dużo łatwiejsze niż wyciskanie przez siłę choćby odrobiny balsamu. Gdyby ona odziała dobrze to byłby sukces, ale niestety po przyciśnięciu lationu rozpryskuje się na różne kierunki. Przez to ucierpiała moja bluzka, pościel i meble :D Za każdym użyciem gromadzi się zastygły balsam, który trudno rozsmarować.
 Ale koniec narzekania. Trzeba skoncentrować się na plusach. Lation świetnie nawilża. Wygładza i pielęgnuje skórę. Szybko wysycha i nie pozostania tłustych plam. Jest dość rzadki (nie wiem czy to wada czy zaleta). Przy większych ilościach może się trochę kleić, ale jak raz naciśniecie pompkę to nie powinno być żadnego problemu. Produkt nie uczula. Bardzo dobrze spisuje się w "nawadnianiu". Za to odpowiedzialne są estrakty z migdała, bambusa i lotosu. Łagodzi podrażnienia skóry. Także zapach jest bezwarunkowym atutem balsamu do rąk. Pachnie słodko niczym wanilia, to zapewne przez mleczko migdałowe. Ja raczej stawiam na lekkie owocowe zapachy, ale ten wcale mnie nie odstrasza. Utrzymuje się długo po wyschnięciu i działaniu. Za cenę, objętość i zapach jest moim zdaniem wart uwagi. 




Podsumowanie: 

nawilżenie: 9/10
skóra gładka i miękka: 8/10
łatwe wchłanianie: 9/10
zapewnienie wilgoci: 7/10
łagodzi podrażnienia: 7/10
opakowanie: 7/10

Cena: 10 - 14 zł 
Objętość: 250ml !!!!






W drogeria Rossmann jest promocja na niektóre produkty Wellness & Beauty. Już niebawem napiszę recenzję paru. :)

Używacie lationów? Znacie produkty Wellness & Beauty?

9 komentarzy:

  1. Jak na gramaturę fajna cena. Czytając pomyślałam -o jak super ma pompkę! a dalej to rozczarowanie balsamem na bluzce, meblach i pościeli. Ale i tak wydaję mi się, że produkt na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się wypierze, bo nie jest zbyt tłusty. A produkt naprawdę dobry. Polecam

      Usuń
  2. jeszcze go nie miałam, ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleczko migdałowe brzmi bardzo zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego "lationu" w Rossmannie ;)) Ale coś czuję, że nie podaruję go sobie- i w przyszłości wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej będzie w tych większych Rossmannach :) Szukaj a znajdziesz :D Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie używałam tego typu produktu.
    Muszę go wypróbować. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com