wtorek, 21 lipca 2015

Polskie wakacje moim obiektywem


Uwielbiam wakacje tak samo jak podróżowanie. A jak połączy się te dwie rzeczy, to jestem jak w niebie. Na początku lipca właśnie tak się czułam. Pojechałam na tydzień nad polskie pobrzeże.




Uwielbiam wodę i szum morza (jako zodiakalna ryba jest to zrozumiałe), więc ten wyjazd był zrozumiały. Na początku rodzice nie chcieli się zgodzić na letnie eskapady, aż w końcu namówiłam ich. Ale myślę, że nie żałują takiej decyzji.

Przez pierwsze dni słońce grzało na całego i opalało nasze prawie nagie ciała. Wielkim wybawieniem były kąpiele w wodzie lub zasypywanie się piaskiem. Niestety z dnia na dzień pogoda się pogarszała. Na ostatnie dni urlopu pozostało zwiedzanie atrakcji turystycznych lub chodzenie na spacery. Czas umilił również Festiwal Indii. Można było się poczuć jak w tym kraju. Świetnie :)

To był świetny wyjazd. Na pamiątkę zostały mi glony, kamyki z brzegu, opalenizna i zdjęcia, którymi  podzielę się z Wami.

Rewal, Pobierowo, Trzęsacz - czas zacząć prezentację

Podbiłam pobrzeże :D
kuter

Rewal











Pobierowo i zachód słońca






Świetny festiwal Indii - szukajcie w nadmorskich miejscowościach
przedstawienie na festiwalu

zabytkowe ruiny kościoła 

jeszcze raz morze

klify w Trzęsaczu 

błękitna flaga

nawet mewy się załapały 

Falubaz jest wszędzie :D

Gdzie tu jechać?

Korek na trasie = książka

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, chyba trafiłyśmy nad morze w tym samym czasie, bo u mnie z pogodą tez było różnie. Ale mimo wszystko był fajny odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super widoki oraz zdjęcia :)
    aż chciało by się tam być ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne fotografie i miejsca, które zostały na nich uwiecznione. :) Oby więcej takich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mała podróż, fajnie, ze podzieliłas się nią z nami!!! Zaprzaszam jeszcze kiedys do Trójmiasta ❤

    Pozdrawiam!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja polecam gorąco stronę internetową - za jej pośrednictwem szybko i łatwo znajdziesz idealne miejsce na wakacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarzy.
Jeśli spodobał Ci się blog, to zapraszam do obserwacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na: blackandwhiteblogspot@gmail.com